Повернути або обміняти товар можна протягом 14 днів після оформлення замовлення.
1. Напишiть запит на пошту contigo.in.ua@gmail.com або в Telegram / Viber за номером 063 733 55 33.
У запиті вкажіть:
- номер і дату замовлення та контактний номер телефону;
- товар(и), якi повертаєте та причину повернення;
- додайте фотографії дефектiв (якщо такі присутні).
2. Чекайте на відповідь менеджера протягом 3 робочих днів (пн-пт з 10:00 до 19:00). Ви отримаєте лист з данними отримувача та рекомендації щодо упаковки повернення.
Умови повернення чи обміну товару.
Щоб повернути товар, переконайтеся, що:
- товар та упаковка не пошкоджені, всі ярлики та етикетки на місці;*
- товар не був у користуванні: відсутні будь-які сліди використання (подряпини, потертості і т.і.);*
* За порушення будь-якого з цих пунктів ми будемо змушені відмовити Вам в обміні або поверненні товару
На товари, придбані в нашому інтернет-магазині, надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності заводських дефектів.
Гарантія на всі товари "Contigo" діє 12 місяців. Будь ласка, перевіряйте комплектацію і відсутність дефектів товару при отриманні замовлення на відділені перевізника.
Умови повернення товару з дефектом.
Якщо дефект виник з вини виробника (або продавця), протягом 14 календарних днів ми надамо Вам аналогічний товар. У випадку, якщо такого товару на момент обміну немає в продажу, споживач має право придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості, або розірвати договір і отримати гроші на картку VISA/Mastercard в розмірі вартості поверненого товару, чи обміняти товар на аналогічний при надходженні його у продаж. Гроші повертаються покупцю в день розірвання договору або не пізніше ніж на протязі 7 робочих днів.
Оплата доставки при поверненні чи обміну.
При поверненні чи обміну товару витрати на доставку транспортною компанією "Нова Пошта" оплачує покупець по тарифам перевізника. Повернення грошей відбувається протягом 7 робочих днів на вашу картку VISA/Mastercard. Строки обміну товару після отримання на нашому складі складають до 7 робочих днів.
Оплата доставки при поверненні товарів з дефектом.
Якщо дефект виник з вини виробника (або продавця) доставку транспортною компанією "Нова Пошта"сплачує Продавець (інтернет магазин contigo.in.ua). Повернення грошей відбувається протягом 7 робочих днів на вашу картку VISA/Mastercard.
У разі виникнення гарантійного випадку вам потрібно звернутися до нашого менеджера на пошту contigo.in.ua@gmail.com або в Telegram / Viber за номером 063 733 55 33.