Повернути або обміняти товар можна протягом 14 днів після оформлення замовлення.
1. Напишіть запит на пошту contigo.in.ua@gmail.com або в Telegram / Viber за номером 063 733 55 33.
У запиті вкажіть:
- номер і дату замовлення та контактний номер телефону;
- товар(и), які повертаєте та причину повернення;
- додайте фотографії дефектів (якщо такі присутні).
2. Чекайте на відповідь менеджера протягом 3 робочих днів (пн-пт з 10:00 до 19:00). Ви отримаєте лист з даними отримувача та рекомендації щодо упаковки повернення.
Умови повернення чи обміну товарів належної якості
Щоб повернути товар, переконайтеся, що:
- товар та упаковка не пошкоджені, всі ярлики та етикетки на місці;*
- товар не був у користуванні: відсутні будь-які сліди використання (подряпини, потертості і т.і.);*
* За порушення будь-якого з цих пунктів ми будемо змушені відмовити Вам в обміні або поверненні товару
На товари, придбані в нашому інтернет-магазині, надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності заводських дефектів.
Гарантія від виробника діє 1 рік. Будь ласка, перевіряйте комплектацію і відсутність дефектів товару при отриманні замовлення на відділені перевізника.
Терміни повернення чи обміну товару, після отримання нашим складом, становлять до 14 робочих днів.
Умови повернення товару неналежної якості
Якщо дефект виник з вини виробника (або продавця), протягом 14 календарних днів ми надамо Вам аналогічний товар. У випадку, якщо такого товару на момент обміну немає в продажу, споживач має право придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості, або розірвати договір і отримати гроші на картку VISA/Mastercard в розмірі вартості поверненого товару, чи обміняти товар на аналогічний при надходженні його у продаж.
Оплата доставки при поверненні чи обміну товарів належної якості
При поверненні чи обміну товару належної якості витрати на доставку транспортною компанією "Нова Пошта" оплачує покупець по тарифах перевізника Нова Пошта від 80 грн.
Оплата доставки при поверненні товарів неналежної якості
Якщо дефект виник з вини виробника (або продавця) доставку транспортною компанією "Нова Пошта"сплачує Продавець (інтернет-магазин contigo.in.ua).
Повернення коштів
Повернення коштів покупцю за повернений товар неналежної якості чи товар належної якості відбувається протягом 7 робочих днів на картку VISA/Mastercard після отримання товару на нашому складі.
У разі виникнення гарантійного випадку вам потрібно звернутися до нашого менеджера на пошту contigo.in.ua@gmail.com або в Telegram / Viber за номером 063 733 55 33.